ליווי פרויקטים במימון המון

ליווי פרויקטים במימון המון

מימון המון עבורי:

דרך נפלאה להכיר קהלים חדשים, לבדוק מוצרים מגניבים, להגדיל חשיפה ודרך מצוינת לממן קמפיין שיווק באמצעות ההמון.

עבורי מימון המון זה לעשות את הדברים שאני הכי אוהבת בעולם ביחד: שירות לקוחות, תודעת שפע ויצירה. מימון המון מאפשר לי למשך מספר חודשים להתחבר ללקוח/ה, להיות המעריצה מספר אחת שלו/ה, להקשיב, לחלום, ליצור, לשחק, להרגיע, להגשים, לחגוג הצלחות ולהוביל לצמיחה.

תוצאה אידאלית עבורי בקמפיין מימון המון זה עסק שממשיך לצמוח ולהכפיל את עצמו בשנים שאחרי הקמפיין! אני כמלווה אדאג לפני היציאה לדרך שנמציא מספר מוצרים מגניבים שיגדילו את סל המוצרים של העסק, ניצור קהילה, בין אם נחדש קשרים עם לקוחות רדומים או נייצר פנייה לקהלים חדשים והכי חשוב, קמפיין מימון המון, כאשר משחקים מהנשמה, מאפשר למי שעושה אותו להתחבר לעצמו/ה, למהות שלו/ה ולסיבות שהביאו אותו/ה למסלול וזה בדיוק מה שמחבר את ההמון להשתתף בחגיגה.

הנחת המוצא שלי: במקום ללכת לבנק ולבקש את הכסף עבור המוצר ורק לאחר מכן לשווק להמון, קמפיין מימון המון מתחיל כקמפיין שיווקי שמאפשר להמון להיות המממן של המוצר ולשריין אותו מראש במחיר נמוך מהרגיל.

קמפיין מימון המון הוא חגיגה והוא גם רכבת הרים, כדאי להתכונן אליו כמו לקמפיין שיווקי קלאסי, להבין שיש הרבה רגשות שצפים תוך כדי, הרבה נקודות קיצון שמתרכזות בזמן מאוד מצומצם. בעייני תפקיד המלווה בקמפיין מימון המון הוא לשמור על איזון בין כל הנקודות ולשמור על יוצר הקמפיין מפוקס, ממוקד ויעיל.